ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

جا حوله‌ای های متفاوت در دکوراسیون سرویس بهداشتی!

 

اگر شما هم مثل من محل قرار دادن حوله های خود و یا مهمانانتان در فضای حمام و سرویس بهداشتی تان تعریف شده نیست یا برای این کار از آویزهای لباس پشت درب استفاده می کنید و با این کار در ظاهر حمام خود اغتشاش بصری ایجاد کرده اید بهتر است با این مطلب دکوراسیون داخلی از اینجا همراه باشید تا با هم بهترین ایده ها برای جاحوله ای را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

 

اگر شما در حال بازسازی فضای داخلی حمامتان هستید بهترین ایده برای شما ایجاد فضای ذخیره سازی و ساخت جاحوله ای در بدنه وان تان می باشد. این ترفند هوشمندانه به شما این امکان را می دهد همیشه حوله های خود را در دسترس داشته باشید.

 

الزامی نیست که همیشه آویز حوله خود را روی دیوارنصب کنید می توانید به سادگی همانند تصویر آن را زیر روشویی خود تعبیه کنید و از آن برای آویزان کردن حوله های دستی استفاده نمایید.

 

با اضافه کردن یک ریل ساده در لبه ی وان به راحتی می توانید حوله های خود را در دسترس داشته باشید و یک آویز حوله جمع و جور و کاربردی داشته باشید.

اگر فضای حمام شما به نسبت بزرگ است به سادگی می توانید با ایجاد قفسه ها و یا استندهایی همانند تصویر در کنار وان خود به حوله های خود نظم و ترتیب ببخشید.

ایجاد باکس ها و فضاهای ذخیره سازی در میان کابینت های روشویی شما می تواند به فضای منحصر به فردی را برای نگهداری و نظم نخشیدن به حوله های شما به وجود آورد.

 

اگر فضایی که برای حوله های خود در نظر گرفته اید همانند تصویر است و یا از چوب لباسی ها برای آویزان کردن و نگهداری حوله هایتان می خواهید استفاده کنید بهتر است رنگ حوله هایتان را هماهنگ با فضای سرویس بهداشتی یا حمام خود انتخاب کنید با این کار جذابیت دکوراسیون این بخش را دو چندان نمایید.

 

به جای ایده های همیشگی جا حوله ای ها می توانید از ایده ی خلاقانه ی استفاده از سبد های حصیری بهره بگیرید، کافی است حوله های خود را همانند تصویر داخل سبد حصیری قرار دهید و یک جا حوله ای منحصر به فرد داشته باشید.

 

یکی دیگر از ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی که می توانید به جای جا حوله ای از آن استفاده نمایید. استفاده از یک ترازو است، این ترازو را می توانید از یک مغازه عتیقه فروشی و یا از انباری خود پیدا کنید! آن را تبدیل به یک جا حوله ای کنید و از داشتنش لذت ببرید.

 

گاهی اوقات بهترین راه حل برای نظم دهی به حوله و سایر لوازم جانبی آن اضافه کردن یک کابینت و یا کمد مستقل به فضای سرویس بهداشتی و حمام شماست، اگر فضای شما این امکان داشتنش را به شما می دهد پس دست به کار شوید و آن را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید.

 

سبدها بهترین وسیله برای طبقه بندی و نظم دهی در هر فضایی محسوب می شود . همان طور که در بندهای قبل توضیح داده شد به سادگی می توانید یک سبد شیک را در کنار وان حمام خود قرار دهید و علاوه بر نظم بخشیدن به حوله های خود از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده نمایید.

 

از فضای دیوارهای خود برای ایجاد شلف ها کمک بگیرید و شلف های خود را تبدیل به یک جا حوله ای منحصر به فرد کم جا و کاربردی نمایید.

 

اگر می خواهید برای فضای داخلی حمام و یا سرویس بهداشتی خود یک جا حوله ای مقرون به صرفه داشته باشید، نردبان ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند کافی است آن را در بهترین محل از دکوراسیون خود قرار دهید و به حوله های خود نظم و ترتیب ببخشید.

 

می توانید ایده های گفته شده در بندهای قبل را با هم ترکیب کنید و آویز حوله های منحصر به فردی را در فضای حمام و سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

 

استفاده از این مجسمه برای جاحوله ای یک سرویس بهداشتی لوکس ایده ی بسیار خلاقانه و هوشمندانه ای است که ظاهر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را منحصر به فرد و دگرگون می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.