ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ده روش موثر برای جذب بازدید کنندگان به غرفه نمایشگاه خود

 

 

" ده روش موثر برای جذب بازدید کنندگان به غرفه نمایشگاهی خود "

 

در هنگام حضور در  یک نمایشگاه تجاری چگونه می توانید مطمئن شوید که غرفه نمایشگاهی تان بازدید کنندگان اصلی را به غرفه شما جذب می کند ؟؟

ما در اینجا میخواهیم نکاتی ساده برای کشیدن مشتریان به غرفه تان و ساخت غرفه معرفی می کند .

 

 

1-   شکل و حال مناسبی داشته باشید . استند شما مثل ویترین مغازه شماست. باید به گونه ای باشد که به بازدید کگنندگان بگویید:" بیایید اینجا ". این خیلی مهم است که بدانیم هدف تان دارد نمایش داده می شود. که این هدف باید از طریق فروش ، بازاریابی و تصاویر تبلیغاتی شرکت تان مشخص باشد .

 

از علایم ، پوستر ها و محصولات برای نمایش تصویری  که می خواهید از شرکت تان ارائه دهید ، استفاده کنید.

 

2-   به یاد داشته باشید چیز های کوچک هم می توانند زیبا باشند. همواره چیز های بزرگ و با هزینه های هنگفت برای برگزاری نمایشگاه نیاز نیست. تصمیم گیری در خصوص  به نمایش  گذاشتن هدف بستگی به فضای نمونه هم دارد. اغلب مردم فکر می کنند تبلیغات بزرگ بهتر از چیز های کوچکی است که جذاب هستند و افراد را متوجه خود می سازند. ام این اشتباه است. گاهی استند های کوچک هم به خوبی کار شما را انجام می دهند.

 

3-   از قبل امتحان کنید: راه اندازی و ساخت غرفه نمایشگاه قبل از برگزاری  نمایشگاه و در محیط کارتان اجازه می دهد تا شما در وقت صرفه جویی کنید و فضاهای مناسب غرفه تان را مجهز کنید و به راحتی بفهمید که به چه چیزهایی نیاز دارید و چه چیزهایی را باید حذف کنید.

 

4-   به مردم بگویید که چه چیزی می خواهید : به شرکت های تجهیزاتی سازنده استند ، غرفه و علایم به طور مختصر اما دقیق و واضح کارتان راشرح دهید. اهداف اصلی خود را برایشان مشخص کنید و مطمئن شوید که اهداف شما ، اهداف آنان نیز هستند.

 

5-   خلاق باشید. از نور ، صدا ، صفحه نمایش ، ارائه های الکترونیکی، پوستر  و علائم مختلف استفاده کنید. چه چیزی در غرفه تان مشتری بیشتری جذب می کند ؟ از همان بیشتر استفاده کنید. از متن های زیاد استفاده نکنیدو بیشتراز علائم تصویری و بصری استفاده کنید.

 

6-   به بودجه تان بچسبید :برگزاری نمایشگاه در یک نمایشگاه تجاری این نیست که هزینه های زیادی را مصالح جدید بکنید. بلکه همان مصالح و تجهیزاتی که الان در محل کارتان دارید می تواند نمایشگاه را مجهز کند.

 

7-   مراقب هدایای تبلیغاتی باشید. معمولا هزینه های برای هدایای تبلیغاتی پرداخت می شود که هیچ ربطی به پیام یا نام تجاری شما ندارد . سعی کنید هدیه ای انتخاب کنید که مارک برند شما را  داشته و به کار شما مربوط باشد تا در ذهن مشتریان باقی بماند.

 

8-   با برگزارکنندگان نمایشگاه گپ و گفتی داشته باشید.مطمئن  شوید که برگزار کننده کسب  و کار شما را به درستی می فهمد و از نیاز های شما باخبر است. ممکن است قرار گرفتن استند در درب  ورودی برای مخاطبین شما خیلی مناسب نباشد به همین دلیل در ابتدای در خصوص  نیازهایتان با برگزار کننده صحبت  کنید و متناسب با هزینه تان محلی را انتخاب کنید تا غرفه تان برپا شود.

 

9-   افراد درست و مناسبی را انتخاب کنید : افراد تیم خود را به گونه ای انتخاب کنید که برای رویدادها و مشتریان تان به درستی عمل کنند. بسیاری از غرفه داران با استفاده از ... " قلاب " یعنی کسی که مخاطبین را جذب می  کند یا " هدف یاب " کسی که مردم را به غرفه شما راهنمایی  می کند و جذب شان می کند استفاده می کنند. اگر هیچ کدام را ندارید فقط سعی کنید که افراد تیم تان فعال و دوستانه باشند. برخی غرفه داران فقط حواس مراجعه کنندگان را پرت می کنند که از طریق صدا ، دیدن ، لمس کردن یا حتی طعم ها و بوهی مختلف آن ها را جذب کنند !

 

10-یادتان نرود که به مردم بگویید  ؛

 

 زمانی که یک استند خیلی بزرگ و زیبا گرفتید یادتان نرود  که به مردم بگویید که در یک نمایشگاه تجاری خاص شرکت کرده اید . در سایت تان بنر بزنید و مردم را به حضور در نمایشگاه و غرفه تان دعوت کنید و از آنها بخواهید که عضو خبرنامه شوند و نظرات شان را به شما اعلام کنند. به بازاریان نمایشگاه بپیوندید و همکاری  نزدیکی  با آنها داشته باشید و سعی کنید نام کسب  و کار خود را همرا به تبلیغ نمایشگاه ، تبلیغ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.