ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

هنر غرفه آرایی

 

در دنیای امروزی تمام جوامع، عرضه محصولات به امری مهم و رقابتی تبدیل شده است در این میان یکی از مهمترین راه های عرضه بدون واسطه کالا، در نمایشگاه ها و ساخت غرفه  می باشد.

 

 با توجه به موانعی که بسیاری از بازرگانان با آن مواجه هستند ؛ معرفی و عرضه کالاها و خدمات آن ها در سطح بین المللی است .

 

کشور عزیزمان ایران با قدمتی که در برگزاری نمایشگاه ها در صنایع مختلف دارد این موانع را از سر راه تولید کنندگان برداشته و راهی مطمین جهت ارایه خدمات برای آنها فراهم آورده است.

 

نمایشگاه بین المللی تهران بعنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در ایران و خاورمیانه شامل بخش های متنوعی است که میتواند نیازهای تولید کنندگان وغرفه داران را براورده سازد.

 

 در نمایشگاه بین المللی تهران سالیانه حدود 45 نمایشگاه تخصصی و بین المللی برگزار می شود، هرچند بعضی از نمایشگاههای تخصصی که برای اولین بار برگزار میشوند ممکن است جوابگوی متخصصان آن رشته نباشد.

 

اما گاهاً مشکلاتی نیز برای شرکت کنندگان نمایشگاهی و ساخت غرفه  وجود دارد و آن اینست که آنها مخاطبان خاص خود را در نمایشگاه نمی بینند.

 

اما مدیران نمایشگاه تدابیری اندیشیده اند که این مشکل را نیز بهبود بخشیده اند، بدین گونه که مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران را از لحاظ تعداد سالن و کیفیت به چندین بخش تقسیم کرده اند که متراژ و ابعاد هر کدام از سالن ها متفاوت است.

 

در این میان به دلیل رقابتی شدن فضای نمایشگاهی هنر غرفه آرایی کمک شایانی به شرکت کنندگان نمایشگاهی برای ارایه هر چه بهتر و معرفی تولیدات آنها می کند.

تبلیغات محیطی که شامل غرفه آرایی نیز می شود می تواند تأثیری ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کند.

غرفه آرایی غرفه نمایشگاهی از شاخه های رشته معماری است که در دنیای امروز توانسته با تکنیک های خاص  بطور مجزا عمل کند، طراحی هایی که بعضا توسط شرکت ها انجام می شود مشتریان خاص خود را دارند که حاضرند هزینه هایی گزاف برای این امر پرداخت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.