ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

بالکن خانه ها و کاذب

شاید شما هم از آن دست آدم هایی باشید که تمایلی به استفاده از بالکن خانه خود نداشته باشید، از آن به عنوان یک انباری کوچک استفاده کنید یا مثلا اگر بالکن بزرگ تری دارید حتی آن را به عنوان یک محیط کار کوچک برای انجام کارهای مختلف در نظر بگیرید. گاهی هم می بینیم که نقشه و معماری بعضی ساختمان ها آنقدر نامناسب است که برای آپارتمانی کوچک بالکنی به ابعاد یک اتاق ساخته شده و ساکنین قطعا تمایل دارند از این فضا استفاده بیشتر و بهتری بکنند.

سقف کاذب گچی همانند دیگر سقف های کاذب می تواند عایق خوبی برای صدا باشد و همچنین حرارت و رطوبت محیط را تنظیم می کند و به علت عدم وجود مواد زیان آور به محیط زیست آسیبی نمی رساند. سقف کاذب می تواند ترکیبی باشد یعنی چند نوع سقف کاذب را در کنار هم و به صورت یک طرح هندسی منظم یا نا منظم همراه با شکست و اختلاف سطح به کار ببریم و در نهایت هم با نورپردازی جلوه های خاصی به آن ها بدهیم که این یکی از روش های زیباسازی سقف کاذب محسوب می شود.

البته کاربرد این نوع سقف کاذب  بیشتر در فضاهای وسیع مناسب است و جلوه می یابد و شاید در آپارتمان کوچک شما کاربردی نداشته باشد. یکی دیگر از سقف های کاذبی که جنبه دکوراتیو دارد سقف کاذب گریلیوم است، این سقف از ورق های آلومینیومی و آهن یا ورق های آلیاژی ساخته می شود. به سقف گریلیوم سقف باز هم گفته می شود؛ چرا که بعد از نصب چیزی که شما می بینید مربع، مستطیل هایی است که به طور پیوسته کنار هم قرار گرفته و هیچ پوششی در داخل یا پشت آن وجود ندارد و پشت سقف و تجهیزات کار شده به راحتی دیده می شود. معمولا این نوع سقف کاذب را به صورت ترکیبی اجرا می کنند و سقف با زنجیری از سقف اصلی آویزان می شود. اما برای زیبا کردن  ایجاد شده می توانید از آسمان مجازی استفاده کنید آسمان مجازی قطعات مربع شکلی است که وقتی کنار هم بر روی سقف نصب می شوند یک آسمان واقعی را برای شما تداعی خواهند کرد چرا رنگ های زنده و شفاف آن تصویر آسمان را برای تان واقعی تر می کند.

نصب این آسمان مجازی کار بسیار آسانی است، قطعات آن قابل شست وشو و ضدعفونی هستند و نیاز به کار ساختمانی خاصی برای نصب آن ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.