ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

پالت مدل سنگین modelhp

 

مدلسنگینMODELHP ابعاد 15*120*100DEMENTIONAS 15*120*100 وزن 14 کیلوگرم WEIGHT14 KL مقاومت دینامیک 1250 کیلوگرم DYNAMIC LOAD1250 KL

مقاومت استاتیک 4000 کیلوگرم STATICLOAD4000 KL پالت سبک(NP1210) مشبک تنها پالت پلاستیکی سبک وزن (زیر ده کیلو گرم ) در ایران با کارائی بالا می باشد .

 

مهمترین مزیت این پالت (ویژه ) قابلیت جمع آوری و قرار دادن پالتها در داخل یکدیگر جهت استفاده از حداقل فضا در انبار ها و گمرکات و سالنهای تولیدی است.

 

قابلیت حمل با لیفتراک از 4 طرف تولید شده با مواد پلی اتیلن سنگین مرغوب مناسب و سازگار جهت حمل کالاهای صادراتی با کانتینر مورد تائید وزارت بهداشت

 

 برای کاربری در:

 

 انبارها ، سردخانه ها ، خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات صنایع غذایی، داروئی ، آشامیدنی ، آرد و نان ، خشکبار و ...

 

قابل شستشو با آب داغ و مواد شوینده قوی

 

قابلیت بارگیری این پالت پلاستیکی در انواع محصولات بسته بندی شده از قبیل کیسه ، کارتن ، جامبو بگ ، طاقه ، گالن و مخازن متعارف حمل مایعات با استفاده از قابلیت دینامیکی و استاتیکی پالت قابلیت استفاده در صنایع پتروشیمی ، صنایع نانو و های تک قابلیت

 

استفاده در دمای 40-تا60 + درجه سانتیگراد قابلیت بارگیری و تحمل کالا( در انبار) تا سقف 2000 کیلو گرم

 

قابلیت بارگیری و تحمل کالا در حرکت تا سقف 1000 کیلو گرم توسط لیفتراک و جک پالت و جرثقیل با انعطاف و تحمل باور نکردنی 

مدل های متنوع کابینت آشپزخانه

 انواع کابینت آشپزخانه و مدل های آن

کابینت آشپزخانه های گلاس

مدل کابینت بندی طرح دار 2014 ، دکوراسیون ، دکوراسیون آشپزخانه ، کابینت بندی شیکمدل کابینت بندی طرح دار 2014 ، دکوراسیون ، دکوراسیون آشپزخانه ، کابینت بندی شیک

کابینت بندی ساده و زیبا ، دکوراسیون آشپزخانه ، کابینت بندی شیک ، آشپزخانه مدرنکابینت بندی ساده و زیبا ، دکوراسیون آشپزخانه ، کابینت بندی شیک ، آشپزخانه مدرن

کابینت بندی شیک و زیبا ، کابینت بندی شیک ، آشپزخانه مدرن ، کابینت بندی 2014

تنوع کابینت های آشپزخانه

کابینت بندی شیک و زیبا ، کابینت بندی شیک ، آشپزخانه مدرن ، کابینت بندی 2014کابینت بندی شیک و زیبا ، کابینت بندی شیک ، آشپزخانه مدرن ، کابینت بندی 2014

 

SMD ؟؟؟؟؟

با توجه به نیاز شرکت و نیز تامین رضایت خاطر مشتریان اقدام به تهیه و بکارگیری ماشین آلات SMD جهت مونتاژ بردهای الکترونیکی کرده است.

این تکنولوژی پیشرفته در ساخت آیفون تصویری تکنما باعث تولید هرچه بهتر این دستگاه شده است

 

 SMD مخفف SURFACE MOUNTDEVICE به معنی مونتاژ سطحی قطعات نصب شده روی سطح است .

 قطعات نصب سطحی ، قطعات الکترونیکی هستند که به مدار چاپی به روش فناوری نصب سطحی متصل شده اند .

 

قطعه ای که بدون پایه است و روی برد مونتاژ سطحی لحیم کاری شده است را SMD می نامند .

 

این قطعه در آیفون تصویری قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود . فایده و مزیت این روش این است که دستگاه ها دردسر های تعمیر را ندارند و قابلیت تعمیر ندارند و کل برد باید تعویض گردد.

زیرا که منطق غرب و دنیای صنعتی نمی پذیرد که وقت و زمان ارزشمند صرف تعمیراتی شود که واقعا لزومی ندارند چون کل برد را می توان با هزینه کمتری تعویض کرد .

 

در کشورهای صنعتی نیز مانند ژاپن و اروپا وقتی بردی خراب می شود مجموعه کل آن را عوض می نمایند.

 چون روند ساخت قطعات الکترونیکی به سمتی پیش می رود که کمتر به سمت تعمیر بروند و قابلیت تعویض مجموعه را داشته باشند چون این کار مقرون به صرفه تر است .

 

چرا در آیفون تصویری های خود از SMD استفاده می نماید ؟

 

استفاده از تکنولوژی SMD در پی تمایل بسیار زیاد مشتریان برای داشتن تکنولوژی کوچک تر ، سریع تر و بهتر است .

نیاز شدید به افزایش قابلیت ها ، داشتن صفحاتی با سایز کوچکتر و اعتبار در بازار استفاده از این تکنولوژی را در پی داشته است .

 

شکوه سنگهای ساختمانی با واترجت

حتما تا به حال وارد ساختمانهای لوکس و با شکوه با تزئینات زیبا از سنگ مرمر و لوسترهای درخشان شده اید.

ساختمان هایی که شکوه و چشم نوازی شان برای دقایقی شما را مات و مبهوت نگه می دارد.آنچه بیشتر نظر را جلب می کند،سنگ های تزئینی با طرحهای زیبا و تاثیر گذار است.

به نمونه های زیر توجه کنید:

 

این نوع سنگها با طرحهای هنرمندانه،نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و شاید اولین سوالی که در ذهن شکل می گیرد،چگونگی تولید آنها باشد.

 

همه ی این طرحها با دستگاه خاصی به نام آب برش یا واترجت صورت می گیردوبه وسیله این دستگاه می توان طرحهای هنرمندانه ای را روی انواع سنگ ساختمانی مانند گرانیت و مرمریت پیاده کرد و به شکوه فضا افزود.

 

اساس کار این دستگاه فوق العاده با فشار زیاد آب است.واترجت دارای یک پمپ بسیار قوی است که آب را با فشار خیلی زیادی به داخل یک نازل با قطر بسیار کم هدایت می کند.

در این پروسه آب با سرعت حدود ٩٠٠متر بر ثانیه از نازل خارج می شود و می تواند هر طرحی را بر روی سنگ سخت ایجاد کند.اما تنها فشار زیاد آب کافی نیست و نیاز به یک ماده ی ساینده احساس می شود.

ماده ای به نام Abrasive به آب افزوده می شود تا آب با فشار خیلی زیاد دارای خاصیت برش شود.این ابزار با این روش ساده می تواند بر روی سنگ سخت طرحهای زیبا را حکاکی کند.

 

برش واترجت

 

تازه این یک طرف قضیه است. دستگاه برش واترجت با اصول CNCکار می کند.یعنی سیستمی که از طریق کامپیوتر و سیستم عددی طرحها را ایجاد می کند.به این صورت که ابتدا باید یک طرح به صورت خطی در نرم افزاری مانند کرل دراو،اتوکد و یا غیره طراحی شود.

سپس این طرح توسط نرم افزار دیگری به Gcodeتبدیل شده و وارد کامپیوتر دستگاه واترجت می شود.سپس خود دستگاه جادویی واترجت طرح را بر روی هر سطح دلخواهی مانند سنگ مرمریت پیاده می کند و به شکوه آن می افزاید.

 

مزیت این دستگاه این است که بر روی هر جنس ماده ای مانند فولاد، کاشی، شیشه و سنگ ساختمانی قابلیت اجرا دارد.

همچنین مواد با هر ضخامت و سختی می توانند توسط واترجت دارای طرحهای زیبا شوند.سرعت برش این دستگاه فوق العاده بالا است و می تواند طرحهای پیچیده را نیز بر روی سطح پیاده کند.

 

اگر به یک طراحی با شکوه سنگ ساختمانی با واترجت برخورد کردید،یادتان باشد که این شکوه و عظمت چگونه و با چه دستگاهی تولید شده است.

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که بخواهد با این نوع تزئینات به چشم نوازی محیط اطرافش بیفزاید.

 

قیر و انواع آن

 

قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری شکل که در عایقکاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. قیر از مشتقات نفت است و اغلب در پالایشگاه نفت تولید می‌شود.

 

 تعریف: قیر جسمی هیدروکربنی است به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره که در سولفید کربن و تتراکلرید کربن  کاملاً حل می‌شود. قیر در دمای محیط، جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع می‌شود. کاربرد مهم قیر به علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است؛ غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب و چسپنده بودن.

 

 انواع قیر:قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشاء تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود. قیرهای خالص همچنین برای اینکه خواص مورد نظر برای کاربردهای مختلف را پیدا کنند، تحت فرآیندهای دیگر قرار می‌گیرند و انواع مختلف قیر و ایزوگام را (ازجمله قیر دمیده، قیر محلول، قیر امولسیون، قیر پلیمری و...) را تشکیل می‌دهند.

 

 قیر نفتی و قیر طبیعی:قیر معمولاً از تقطیر نفت خام به دست می‌آید. چنین قیری قیر نفتی یا قیر تقطیری نامیده می‌شود. قیر نفتی محصول دو مرحله تقطیر نفت خام در برج تقطیر است. در مرحله نخست تقطیر، مواد سبک مانند بنزین و پروپان از نفت خام جدا می‌شوند. این فرآیند در فشاری نزدیک به یک اتمسفر (واحد) انجام می‌شود.

در مرحله دوم نیز ترکیبات سنگین مانند گازوئیل و نفت سفید خارج می‌شوند. این فرآیند در فشاری نزدیک به خلاء صورت می‌پذیرد. در نهایت مخلوطی از ذرات جامد بسیار ریز به نام آسفالتن باقی می‌ماند که در ماده سیال گریس‌مانندی به نام مالتن غوطه‌ور است.

 

اما برخی از انواع قیر در طبیعت و در اثر تبدیل تدریجی نفت خام و تبخیر مواد فرار آن در اثر گذشت سال‌های بسیار زیاد به دست می‌آید. چنین قیری، قیر طبیعی نامیده می‌شود  و دوام آن بیشتر از قیرهای نفتی است. چنین قیری ممکن است به‌صورت خالص در طبیعت وجود داشته باشد (قیر دریاچه‌ای) مانند دریاچه قیر بهبهان ایران و دریاچه قیر تیرینیداد آمریکا ، یا از معادن استخراج شود (قیر معدنی). قیر طبیعی با نام یواینتایت (Uintaite) نیز شناخته می‌شود.

 

قیر دمیده: قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به قیر خالص در مرحله آخر عمل تصفیه به دست می‌آید.

در این فرآیند، هوای داغ با دمای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد توسط لوله‌های سوراخ‌دار به محفظه حاوی قیر دمیده می‌شود.

در اثر انجام این فرآیند، اتم‌های هیدروژن موجود در مولکول‌های هیدروکربورهای قیر، با اکسیژن هوا ترکیب می‌شود و با تشکیل آب، عمل بسپارش اتفاق می‌افتد. قیر دمیده و ایزوگام  نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. این نوع قیر بیشتر در ساختن ورق‌های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندودکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. علامت اختصاری قیر دمیده R می‌باشد. مثلا قیر۸۰/۲۵ R به معنای قیر دمیده با درجه نرمی ۸۰ و درجه نفوذ ۲۵ می‌باشد.

 

قیر مخلوط یا محلول:قیر مخلوط به مخلوطی از قیر و یک حلال مناسب (مثلاً نفت سفید یا بنزین) گفته می‌شود. این قیر در درجه‌حرارت محیط مایع است و یا با حرارت کمی به مایع تبدیل می‌شود. قیر مخلوط در انواع آسفالت‌های پوششی و ماکادامی مورد استفاده قرار می‌گیرد.