ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

مرمریت خوی

 

اطلاعات کامل درمورد سنگ مرمریت خوی

 

سنگ مرمریت خوی به دلیل زیبایی ، مقاومت بالا و صیقل پذیری عالی و تخلخل پایین در سنگ کف ساختمان و پله ها و اطاق خوابها و سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ، سالنهای پذیرایی و دیواره ها وکف  پارکینگ کاربرد دارد.

 

 به دلیل سختی بیشتر و تخلخل کمتر در مقایسه با دیگر سنگهای ساختمانی  مرمریت و چسبندگی کم با ملات سیمان ، استفاده از سنگ مرمریت خوی ( و به طور کلی انواع مرمریت ) در ارتفاع پیشنهاد نمی گردد .

 

درجه بندی سنگ مرمریت خوی

 

سنگ مرمریت خوی آباده جزء سنگهای ساختمانی با قیمت متوسط  محسوب می گردد .

 

قیمت فروش سنگ مرمریت خوی براساس کیفیت و رنگ آن مشخص می شود .

 

بهترین کیفیت سنگ مرمریت خوی دارای درجه سوپر میباشد و پس از آن به ترتیب  ممتاز و درجه یک و درجه دو می باشند .

 

 

انواع سنگ مرمریت خوی

 

 مرمریت خوی کرم ، مرمریت خوی نسکافه ای ، مرمریت خوی جواهر، مرمریت خوی طلایی،  مرمریت خوی سوپر صادراتی ، مرمریت خوی فسیلی ، مرمریت خوی کرم رویال ، مرمریت خوی آبی کاربنی

 

معادن سنگ مرمریت خوی

 

با توجه به ذخایر غنی آذربایجان در خصوص سنگهای تزیینی به خصوص سنگهای مرمریت اشاره ای کوچک به معادن مرمریت استان آذربایجان مینماییم .

 

معدن مرمریت قره کهریز خوی در 33 کیلومتری شمال خوی در آذربایجان غربی میباشد.

معدن مرمریت رویال خوی در روستای قره ضائالدین در شهرستان خوی واقع شده است

کارخانه های سنگبری مرمریت خوی

 

 سنگ مرمریت خوی در کارخانه های سنگبری شهرک صنعتی شمس آباد واقع در استان تهران در کیلومتر جاده تهران _قم ، شهرک صنعتی محمود آباد (توسط مجتمع کارخانجات اتفاق 1 و اتفاق برتر ، برادران روح الهی، مورچه خورت و رضوانشهر و شهرک صنعتی نجف آباد و شهرک صنعتی میمه (توسط آقای حسینی )از توابع استان اصفهان برش و ساب خورده و جهت عرضه و فروش به بازارهای سنگ شهرهای مختلف ایران ارسال می گردد .

 

بیشترین تولید و سفارش برش سنگ مرمریت خوی در اندازه های ۴۰ طولی ، 40*40 ، به ویژه اندازه 60*60 و جدیدا به خاطر استحکام این سنگ و در خواست سازندگان ابنیه لوکس و بناهای مدرن در ابعاد 80*80 نیز بریده و عرضه میگردد که غالبا در ضخامت های 1.7تا 2 سانت می باشد.

 شایان ذکر می باشد سنگ ساختمانی مرمریت سوپر خوی در بسیاری  از هتل ها و تالارها و مراکز تجاری به عنوان سنگ پله ورودی لابی و سالن هم مورد استفاده قرار می گیرید که این امر به لیل نوع تخلخل  و ساب پذیری این نوع سنگ بسیار توصیه می شود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.