ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ایده هایی جذاب برای شخصی سازی قاب های عکس

 

چگونه قاب های عکس را شخصی سازی کنیم؟

 

سالیان سال است که لحظات زیبا و خاطره انگیز زندگی را با دوربین ها ثبت نوری کرده و آن ها را در دل قاب ها جای می دهیم. در اغلب اوقات، خودِ عکس ها از چنان گیرایی و جذابیتی برخوردارند که کمتر توجه را به قاب معطوف می کنند. هرچند که این گیرایی از ویژگی های ذاتی عکس است ولی می توان قاب هایی انتخاب یا طراحی کرد تا در عینِ به نمایش گذاشتن عکس، خود را نیز به نمایش بگذارند و خود را بخشی از بافت کلی دکوراسیون کنند

 

برای شروع بیایید فرض کنیم که شما به دنبال طرحی ساده، شیک و مینیمالیستی می گردید. طرحی که قابلیت تطابق با هر سبک و سلیقه ای را داشته باشد. در این مورد بهترین گزینه، قاب های فلزی متالیک با خطوط ساده و صریح است. این قاب ها در ضمن تمرکز بر روی عکس ظاهر شیک خود را هم به خوبی عرضه می کنند.

 

قاب ها می توانند به صورت بافت هایی ساده و با جزئیاتی ظریف تر توجه بیشتری به خود جلب کنند. بهتر است برای این نوع قاب ها از رنگ های سردتر نظیر سفید، خاکستری و یشمی استفاده کنید و آن ها را روی شومینه یا میز کار قرار دهید.

 

بسته به نوع عکسی که می خواهید در قاب قرار دهید، می توانید مدل متناسبی را انتخاب کنید. مثلن اگر عکس نوزاد ناز و دوست داشتنیتان را قاب می گیرید، از فریم های ساده با استیکری رنگی و کودکانه در حاشیه استفاده کنید. برای جلوه بهتر می توانید چند عکس را با قابی یکسان به این شیوه چارچوب بندی کنید.

 

اما به عنوان  پیشنهادی متفاوت بیایید یک تز ترکیبی را امتحان کنیم: عکس هایی سیاه و سفید در قاب هایی رنگی! در این مورد می توانید از رنگ های گرم و قوی نیز استفاده کنید. علاوه بر کاربرد رنگ، با جزئیات و حاشیه های پیچیده، قابتان را دکوراتیوتر کنید.

 

دسته ای از قاب ها از طریق اندازه بزرگ تر خود را به نمایش می گذارند. این قاب ها با طرح های گرافیکی و هندسی تکرارشونده در ابعادی قابل توجه باعث می شوند که عکس ها کوچکتر به نظر رسیده و به نوعی زیباشناسیِ میکروسکو‍پیک برسند. بسته به شماست که چه عکسی را درون آن ها قرار می دهید.

 

ولی از تنوع قابل توجهی برخوردارند؛ مثل قاب های گرد، بیضوی، شش گوشه و حتی قلب مانند! می توانید به منظور تمایز قائل شدن، آن ها را به عکس های خاصی نظیر عکس های مراسم عروسی اختصاص دهید. یک ‍پروانه تزئینی در حاشیه نیز، آن ها را برای همیشه به یاد ماندنی خواهد کرد.

 

به هر نحو شما می توانید در دکوراسیون خود کلکسیونی دوست داشتنی از انواع قاب ها را در شکل ها، اندازه ها و طرح های متنوع کنار هم بچینید و دکوراسیونتان را به معنای واقعی تحت تأثیر قرار دهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.