ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

دکوراسیون فروشگاه و مغازه

نمایش اجناس و محصولات شما در یک غالب زیبا و مکان مناسب به نحو چشمگیری می تواند در جذب مشتری و عرضه محصول شما تاثیر گذار باشد.

 

 ارتباط مستقیمی بین زیبایی  دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فروشگاه با فروش بیشتر و جذب مشتری وجود دارد. اهمیت دکوراسیون فروشگاه و مغازه در موفقیت های بیزینسی و برندینگ بر هیچ کس پوشیده نیست.

چگونگی نمایش محصولاتی که باید در دید باشند و همچنین تنوع آنها و نیز نورپردازی می تواند اهمیت بسزایی داشته باشد. برخی از اجناس برای دیده شدن نیازمند دکوری خلوت با نورپردازی ویژه هستند.

 

دیدگاههای متفاوتی در این زمینه وجود دارد که امروزه دکوراسیون خلوت در ویترین بسیار مورد توجه می باشد.

بسیاری از فروشگاهها برندهای خاص را تنها با یک نمونه کار نمایش می دهند.

 

 مثلاً یک کفش زیبا را در یک ویترین برروی یک پایه یا جای خاص با نورپردازی طوری قرار می دهند که بسیار جلب توجه می کند.

 

 این برای اجناسی که ویژه هستند و به احتمال زیاد مشتریان زیادی خواهند داشت بسیار مهم است و جواب دهی بالایی دارد.

 

یکی از مواردی که باید در ارتباط با دکوراسیون فروشگاه و مغازه مورد توجه قرار دهید این است که نباید با شلوغ کردن اطراف جنس مورد نظر انتخاب را برای مشتری سخت نکنید.

 

 مشتری باید بتواند که به هر جنس و محصول اندکی فکر کرده و نباید مورد حمله هزاران مدل و سلیقه مختلف قرار گرفته و آرامش را در انتخاب خود از دست بدهد.

 

در  دکوراسیون باید قفسه بندی طوری باشد که بتوانید براحتی به جنس مورد نظر دسترسی پیدا کنید به علاوه اینکه باید دارای تناسب نیز باشد. یعنی ارتفاع آنها باید با هم هارمونی داشته باشد.

 همچنین رنگ بندی قفسه ها با اجناس  و موضوع آنها متناسب باشد. برای فروشگاهی که عروسک فروشی است رنگهای شاد و استفاده از گل و گیاه فانتزی در قفسه ها بسیار در روانشناسی مشتری تاثیر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.