ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

دکوراسیون مطب دندانپزشکی

 

در طراحی داخلی دکوراسیون مطب دندانپزشکی استفاده از دکوراسیونی ساده و آرامش بخش بسیار مهم است. پزشکان محترم باید بدانند که افرادی که دندانپزشکی مراجعه می کنند  احساس ترس دارند که میزان آن در افراد مختلف متغیر است و کودکان اکثراً از این محیط هراس دارند نباید محیط دندانپزشکی را با دکوراسیون پیچیده ترسناک تر کرد.

 

هر چه این محیط ساده تر باشد تاثیر آرامش بر بیماران بیشتر می شود. درصورتی که بتوانید با استفاده از بکارگیری علوم مختلف زیبایی شناسی محیط مطب را زیبا و کارا کنید و بتوانید حس آرامش را در بیماران ایجاد کنید می توانید به سادگی به یک برند در این عرصه و حرفه تبدیل شوید.

 

 مطمئناً مطب شما شناخته شده و در مدت کمی افزایش مراجعه کننده و بالطبع در آمد بالا خواهید داشت. در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی حتماً با یک طراح حرفه ای و با حوصله مشورت کنید.  دکوراسیون مطب چیزی نیست که بتوان آن را همیشه تغییر داد. دکوری که امروز شما طراحی می کنید ممکن است تا سالها همراه شما باشد.

 

ایمنی در دکوراسیون مطب دندانپزشکی

 

توجه به یکسری از نکات باید مدت نظر پزشک محترم دندانپزشکی باشد .

 

اتاق عکس برداری

 

اتاق مخصوص عکس برداری با اشعه X حتماً باید از نظر سِیوتی مطمئن باشد و با سرب کاور شده باشد. بخاطر خطرات ناشی از جهش زایی اشعه X. زیرا اشعه X یک پرتو خطرناک بوده و با ایجاد تغییر بر ماده وراثتی احتمال بروز سرطان را بالا می برد.

 

استریل کردن لوازم

 

یکی از ضروریترین نکات در مطب دندانپزشکی بوده و باید کلیه لوازم که در ارتباط با بیمار استفاده می شود بلافاصله استریل شوند.

 

زیبایی شناسی در دکوراسیون مطب دندانپزشکی

 

در استفاده از علوم زیبایی شناسی مثل رنگبندی باید دقت کافی را داشت . چیدمان وسایل مطب نیز از نظر فنگ شویی اهمیت بسیار بالایی دارد.

 مشاهده لوازم دندانپزشکی و لوازم جراحی می تواند تا حدود زیادی سبب ترس شود و آرامش را از بیماران بگیرد توجه به نوع رنگ بندی و نورپردازی می تواند تا حدود زیادی از این ترس و استرس جلوگیری کند.

شرکت “آرین آرایه” بزرگترین برند  دکوراسیون داخلی در زمیه دکوراسیون مطب تخصص ویژه دارد و مشاوران ما می توانند بهترین طراحی و اجرا را با قیمت مناسب برای شما داشته باشند.

 

 شاید به جرات بتوان گفت که کسی نیست که از مراجعه به مطب دندانپزشکی کمی استرس به وجودش راه نیابد،استفاده از سرنگ و تزریق در دهان،دستگاه های پر سروصدا و جراهی های سرپایی  و دردناک همه و همه از عواملی است که باعث می شود اغلب افراد از مطب دندانپزشکی در دل خود احساس وحشت نمایند.

 

پس از بحث تخصص،این که شما پزشک محترم برای کاستن از این ترس و بهبود وضعیت و ایجاد شوق وعلاقه در بیمار برای مراجعه،چه می کنید شاید مهم ترین عامل در پیشرفت کارتان باشد و باز مهمترین کاری که می توانید به جهت کاستن از استرس بیمارانتان انجام دهید،شاید همین باشد که به دکوراسیون داخلی مطب خویش اهمیت زیادی بدهید تا چشم نوازی و زیبایی و آراستگی مطب شما قدری از احساس بد بیمارانتان بکاهد

 

کابینت و بخش بندی

 

استفاده از کابینت های روشن با کنتراست های زیبا در ترکیب با رنگهای تیره می تواند زیبایی و ابهت بسیاری را ایجاد کند . بسته به متراژ مطب شما پارت بندی کردن با  سکوریت های ترنس پرنس می تواند ایده جالبی باشد. در مطب های بزرگ ما حتی پیشنهاد جایگاه تفریح برای کودکان را هم پیشنها می کنیم به شرطی که از نظر صدا ایزوله باشد این بسیار می تواند به برندینگ شما کمک کند.

از دیگر موارد می توان کانتر منشی را نام برد که طراحی ویژه و خاص و در عین حال کارای آن می تواند به زیبایی  دکوراسیون مطب دندانپزشکی شما کمک کند.

 

رنگ بندی

 

رنگ بندی در دکوراسیون مطب دندانپزشکی همچون دیگر اماکن دیگر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. رنگ بندی به ایجاد حس آرامش و همچنین بالاتر بردن پرستیژ و شخصیت محل کمک بسیار زیادی می کند.

 

 معمولاً رنگ سفید در دکوراسیون مطب دندانپزشکی همچون دیگر مطب ها پر استفاده ترین رنگ است و می توان در ترکیب با رنگهای زرد، بنفش و سبز به زیبایی آن افزود.

 

نورپردازی

 

نورپردازی خاص و مناسب برای مطب دندانپزشکی از اهمیت فوق العاده ای دارد. بخش لابی و سالن انتظار نورپردازی متفاوتری را می بایست با اتاق جراحی داشته باشند. استفاده از ترکیب رنگهای مناسب جلوه دکوراسیون مطب دندانپزشکی شما را تغییر می دهد. استفاده از رنگهای ترکیبی و کمپلکس که قابلیت تغییر و تنظیم دارد می تواند در ساعات مختلف روز نمای مطب شما را طوری تغییر دهند که هر بار حس شود شما دکوراسیون مطب را تغییر داده اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.