ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

کانکس اداری (office conex)

 

کانکس اداری یک دفتر زیبا و شیک است که با کمترین هزینه انجام میشود و معمولا نزدیک ترین مکان به پروژه است .

 این کانکس ها معمولا جهت استفاده 1 یا 2 نفر ساخته میشوند و و به همین جهت نیاز به پارتیشن بندی ندارند اما در صورت نیاز مشتری تغییراتی در ان انجام میشود با این نوع کانکس یک دفتر شیک در کمترین زمان ممکن در دسترس شماست.

 این نوع کانکس ها  کانتینر معمولا با ساندویچ پانل با کیفیت ساخته میشوند تا میزان هدر رفت انرژی با حداقل میزان خود برسد

 

مزایا کانکس اداری:

 

    قابلیت نصب و راه اندازی سریع

    امکان انتقال سریع سازه

    عدم نیاز به پی سازی

    نیاز به سرمایه کمتر جهت ساخت

 

این شرکت با استفاده از دانش روز طراحی دنیا در زمینه ساخت کانکس ، خانه پیش ساخته و دیوار پیش ساخته طرح و نقشه های مورد نیاز شما مشتریان محترم را به بهترین صورت در انواع مختلف کانکس ثابت و یا چرخدار(ریموک دار) طراحی و اجرا می نماید.تجهیزات سفارشی کانکس ها بر اساس سفارش مشتری طراحی و بهینه می شود مانند:

 

    سرویس بهداشتی فایبر گلاس یا پانلی

    آبگرمکن

    دریچه کولر

    کابینت آشپزخانه

    پارتیش بندی

    کفپوش آلومینیوم آجدار یا آهن آجدار

    سینک ظرفشویی

    درب داخل چوبی از جنس HDF

    پنجره اضافی تک جداره یا دوجداره

 

طراحی و محاسبات فنی آن بر اساس استانداردها و مقررات ملی ساختمان و خواسته های مشتری، سپس نقشه های تولیدی و مدارک فنی آن جهت ساخت و تأمین مواد اولیّه مورد نیاز تهیه و تدوین گردیده و به واحدهای تولید و برنامه ریزی ارسال می شود.  واحد برنامه ریزی بر اساس نقشه ها و مدارک فنی ارائه شده اقدام به تهیه و ارسال مواد مورد نیاز که دارای گواهینامه های لازم و تائید شده توسط واحدهای کنترل کیفیت هستند مینماید. ساخت محصول فوق بر اساس نقشه ها و مدارک فنی ارائه شده واحد مهندسی و مطابق با استانداردهای روز از سوی واحد تولید ساخته می شود.

 

بعد از ساخت کانکس ها  و کانتینر در مواردی که کانکس ها بصورت مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته است مجموعه ها بصورت نصب شده به مشتری تحویل داده می شود. و در مواردی که در مدت گارانتی هر گونه مشکلی بروز پیدا کند شرکت با اعزام نفرات متخصص موارد را برطرف می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.