ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

آیا استفاده از درب های اتوماتیک برای کسب و کارتان مفید است؟

 

اگر کسب و کاری دارید که درب ان به روی عموم باز است و عموم افراد به آن رفت و آمد می کنند در اینصورت نگرانی هایی برای شما وجود دارد اینکه شما صاحب یک فروشگاه، هتل، رستوران و یا هر شکل دیگری از کسب و کار هستید که در دسترس عموم است فرقی نمی کند دسترسی عمومی را می توان با نصب درب اتوماتیک ارتقا داد .

 

دسترسی بهتر برای مشتریان

 

در بسیاری از نقاط جهان مغازه ها یا رستوران ها موظف به ارائه دسترسی اسان برای معلولان و افرادی که صندلی چرخدار دارند می باشند که این دسترسی ها شامل رمپ و درب های اتوماتیک می باشند

 

حتی اگر استفاده از این امکانات در مناطق شما اجباری نمی باشد می توانید برای رونق کسب و کار خود از این امکانات استفاده کنید.

 

مزایای دیگر درب های اتوماتیک

 

اگر شما صاحب رستوران یا فروشگاهی هستید که برای تردد در ورودی درب ترافیک و تراکم جمعیت ایجاد می شود با استفاده از درب های اتوماتیک می توانید این ترافیک یا ازدحام جمعیت را کاهش دهید.

 

یکی دیگر از مزایای درب های اتوماتیک این است که بصورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و بدین ترتیب  در مصرف انرژی صرفه جویی می شود در بسیاری از موارد درب ها قدیمی اند و باز و بسته نمودن انهای پرسرو صدا می باشد و این امر منجر به تولید الودگی صوتی زیادی و هدر رفتن انژی درون ساختمان می شود.با استفاده از درب اتوماتیک دیگر نگران باز و بسته شدن درب و اتلاف انرژی نیستید.

 

ممکن است در ابتدا خرید و نصب دربهای اتوماتیک کاری هزینه بر باشد اما پس از نصب است که نتایج مثبت آن دیده می شود و آن دیده می شود و حتی ممکن است باعث رونق بیشتر کسب و کارتان شود.

 

برای درک شیوه ترغیب به خرید با استفاده از دربهای اتوماتیک مثال زیر را در نظر بگیرید.

 

یک فروشگاه روشن با دربهایی که برای مشتریان باز می شود به منزله نوعی خوشامدگویی است و می تواند افراد را ترغیب به ورود و خرید کند در مقابل فروشگاهی را در نظر بگیرید که فضایی تاریک و دربهایی دارد که به سختی و یا با سروصدای بسیار باز می شوند.

 

گاهی نصب درب اتوماتیک ، اسانسور و یا رمپ ممکن است ممکن نباشد در برخی موارد استفاده از این موارد در ساختمان های قدمی ممکن نیست و یا با ظاهر ساختمان منطبق نیست در این موارد می توانید از امکانات ساده تری مثل دربهای کشویی ساده  استفاده کنید بدین ترتیب می توانید بدون ایجاد تغییرات ساختاری مهم و پیچیده در ساختمان از مزایای درب های کشویی بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.