ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ساختمان تکنیکال

تکنولوژی های ساختمانی و مدرن

ایده طراحی دکوراسیون فست فود

 

زمانی که به فکر یک ایده و نظر خاص برای تغییر یا نوسازی کردن فضای رستوران خود می باشید تنها به فکر این نباشید که مکان آشپزخانه خود را تغییر دهید و تنها جای خود را تغییر دهید بلکه به رستورن ها و فست فودها تاپ و باکیفیت محل زندگیتان بروید و ایده و نظر تازه و نو از فضای آنان بدست آورید.

 

در واقع رستوران یا فست فود مکانی است که افراد جدا از هرگونه دغدغه و مشکلاتی که در زندگی روزمره به آنجا رفته تا ساعاتی را به دور از هرگونه مسئله و مشکلات و در کمال آرامش و راحتی در آن مکان وقت خود را سپری نمایند.

 

رستوران ها ، فست فودها و دیگر غذاخوری ها مکانی هستند که افراد ، صمیمیت ، دوستی خود را تکرار می کنند و احساس حس آرامش و دوری از تمام مشکلات را در آنجا میطلبند.

 

طبق گفته هایمان و آنچه را متخصصان و کارشناسان IRANHFC نیز چندین بار تکرار کرده اند اکثر مواقع انسان ها به دنبال مکانی هستند تا دور از دغدغه ها و مشکلات بیرون از آن فضای خود باشند تا بتوانند به افکار خود بیندیشند در آرامش کامل به سر برند و کسی و چیزی باعث آزرده خاطر شدن آن ها نشود.

 

چند نمونه ایده برای طراحی دکوراسیون به شما در این مطلب ارائه می دهیم :

 

    استفاده از لامپ ها و چراغ های نارنجی همیشه ایده خوب و قابل ستایشی در دکوراسیون رستوران می باشد. این نوع نورپردازی و طراحی دکوراسیون نشان دهنده این است که لامپ ها و چراغ های نارنجی در هر مکانی قابل استفاده می باشد و در واقع اگر رستوران یا فست فودی با این نوع نور مورد پسند و قابل قبول به نظر نرسد غیر ممکن است.

 

    از دیوار های منقش یا طراحی شده استفاده نمایید ، اینگونه از طراحی ها بسیار جذاب بوده و غوغا خواهد کرد. حال می توان اینگونه از دیوارها را مطابق با نوع طراحی دکوراسیون و نوع غذای ارائه داده شده خود هماهنگ سازید و با الگوهای رنگی هم شکل و هم سو سازی نمایید.

    می توانید از قفسه های باز برای طراحی و تزئین دکوراسیون فست فود یا رستوران خود کمک بگیری و می توان در این قفسه از وسایل و اشیا تزئینی و دکور استفاده نمود و یا می توان از انواع ادویه جات ، سس های مختلف ، انواع طعم دهنده و انواع ظروف خاص که باعث شود توجه مشتری را به خود جلب نماید و برایشان چنین کاری تازگی داشته باشد.

    تنها از کاشی های ساده و بی روح استفاده ننماید، اگر شما از کاشی های طرح دار و رنگی استفاده نمایید جلوه خاص و زیبایی به رستوران یا فست فود شما خواهد داد.

 

    از صندلی های رنگی و زیبا استفاده نمایید چون یکی از راه های جلب توجه برای مشتری میز و صندلی یک فست فود و رستوران است و اهمیت خاصی هم در طراحی ایفا می کند و هم در رضایت مشتری . برای شاد کردن فضای رستوران یا فست فود و روح بخشیدن به از صندلی های رنگی استفاده نمایید. در واقع هم می توان در یک فست فود یا رستوران بین میز و صندلی و دیوارهای آن مکان یک هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کرد.

    می تواید در زیبا سازی فست فود یا رستوران خود از آثار هنری زیبا و جذاب کمک بگیرید. در واقع همچین مکان های نیاز به این آثار دارد تا حس زیبایی و دلنشینی را به مشتریان القل کند.

    ایده های برای طراحی دکوراسیون فست فود و رستوران :

    گل و گیاه را در طراحی  دکوراسیون رستوران داخلی فست فود یا رستوران خود دست کم نگیرید و آن ها را نادیده نگیرید. گیاهان روح و زندگی و نشاط بخش مکان مورد نظر می باشد. گیاهان راه نفس کشیدن را آزاد می کنند و ریه ها را پاک می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.